دیدار مسئولین بنیاد مسکن خراسان رضوی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه مشهد

تاریخ ارسال : 1403/02/02

دیدار مسئولین بنیاد مسکن خراسان رضوی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه مشهد

🔸 به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی، مدیرکل، معاونین، مسئول دفتر نماینده ولی فقیه، مدیر حراست و جمعی از مدیران این نهاد بمناسبت سالروز افتتاح حساب ۱۰۰ امام (ره) و تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه مشهد دیدار کردند.
🔹سید خلیل منبتی مدیرکل بنیاد مسکن خراسان رضوی در ابتدای این دیدار ضمن ارائه گزارشی از اقدامات این نهاد در تأمین پروژه‎های مسکن از جمله نهضت ملی، مسکن محرومین و مسکن طلاب، بیان داشت : هم اکنون در حاشیه شهر مشهد بیش از ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین و افراد کم‎درآمد مانند مددجویان کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی درحال ساخت است.
🔸 وی گفت : علاوه بر این، عملیات عمرانی ۳۵۰۰ واحد دیگر نیز در سرتاسر استان در دستور کار قرار دارد و در تلاش هستیم تا حتی با حداقل آورده سرپرستان خانوار، خانه و سرپناهی برای آن‎ها فراهم شود.
🔹 سپس آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی طی سخنانی، تزریق امید به بازار مسکن را مهم‎ترین راهبرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: مهم تر از هر چیز این است که مردم برای تأمین مسکن امید داشته باشند زیرا امروزه وضعیت طوری است که خانه‎دار شدن برای برخی اقشار به منزله یک امر غیرقابل تحقق و موهوم محسوب می شود و این ناامیدی باید ریشه‎کن شود.
🔸 نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شناخت کامل دارم و معتقد هستم جاهایی که کار به نتیجه رسیده، این نهاد پای کار بوده است.
🔹 ایشان افزود : اینجاست که می‎گوییم نهادهایی نظیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی که محصول تدبیر و درایت مستقیم امام راحل هستند، باید به‎گونه‎ای میدان‎داری کنند که دست مافیا از بازار مسکن دور بماند و از بنگاه داری و سوء استفاده در این حوزه جلوگیری شود.

موضوع خبر :
  • دیدار
  • مسئولین
  • بنیاد
  • مسکن
  • خراسان
  • رضوی
  • با
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد دیدار مسئولین بنیاد مسکن خراسان رضوی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه مشهد چیست؟

سوال: