نشست مدیرکل بنیاد مسکن خراسان رضوی با تعدادی از علما و نخبگان استان

تاریخ ارسال : 1403/01/28

نشست مدیرکل بنیاد مسکن خراسان رضوی با تعدادی از علما و نخبگان استان

🔸 به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی، ظهر امروز سید خلیل منبتی مدیرکل این نهاد طی نشستی با تعدادی از علما و نخبگان استان، به تبادل نظر، همفکری و هم اندیشی پرداخت.
🔹️ این نشست با هدف استفاده از ظرفیت تبلیغی و ترویجی این قشر برای معرفی هرچه بهتر حساب ۱۰۰ امام (ره) و اقدامات و برکات تحقق یافته این حساب برای محرومین و نیازمندان جامعه انجام پذیرفت.
🔸️ در ابتدای این نشست حجت الاسلام سلطانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن استان با اشاره به فرمان تاریخی امام راحل در کمتر از دوماه از پیروزی انقلاب مبنی بر افتتاح حساب ۱۰۰ جهت تامین مسکن محرومین و نیازمندان، این اقدام امام را بسیار سنجیده و برگرفته از بینش الهی ایشان برشمرد.
🔹️ وی در ادامه ضمن بیان شرح خلاصه ای از این متن فرمان تاریخی، به نحوه شکل گیری و تشکیلات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و تفاوت آن با سایر نهادهای انقلابی پرداخت.
🔸️ پس از آن منبتی مدیرکل بنیاد مسکن استان نیز طی سخنانی به معرفی حوزه های کاری و تشریح دستاوردها و اقدامات شاخص این نهاد پرداخت و گفت : بنیاد مسکن نهادی است که آمادگی انجام کارهای عمرانی و شروع هرگونه عملیاتی، علی الخصوص بازسازی مناطق آسیب دیده از حوادث قهری را در کمترین زمان داراست.
🔹️ مدیرکل بنیاد مسکن خراسان رضوی در ادامه با اشاره به مشکلات و چالش های پیش روی فعالیت این نهاد، نیروی انسانی این مجموعه را یک سرمایه ارزشمند و پای کار دانست و آن را عامل موفقیت در اکثر پروژه ها و فعالیتها برشمرد.
🔸️ منبتی همچنین با بیان اینکه بنیاد مسکن به دور از هرگونه نگاه و گرایش سیاسی در کنار تمامی دولت ها بوده و توانمند عمل کرده است، گفت : سعی ما بر این است که به سمتی برویم که انجام کارها را به دست خود مردم بسپاریم.
🔹️ در ادامه علما و نخبگان حاضر در نشست به بیان دیدگاهها و پیشنهادهای خود مبنی بر ترویج و معرفی هرچه بهتر برکات حساب ۱۰۰ امام (ره) و خدمات بنیاد مسکن پرداختند.

موضوع خبر :
  • نشست
  • مدیرکل
  • بنیاد
  • مسکن
  • خراسان
  • رضوی
  • با
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (1)

نظر شما در مورد نشست مدیرکل بنیاد مسکن خراسان رضوی با تعدادی از علما و نخبگان استان چیست؟

سوال: